válčení

REPUBLIKA

Republika je vláda, která v sobě skrývá velký potenciál.

Mnoho hráčů netuší, jak správně využívat její bonusy. Schylují se k bezhlavému dobývání a zapomínají na efektivní počet technologií. Což u republiky platí dvojnásob oproti ostatním vládám.

ROBOKRACIE

Krátké shrnutí vlastností jedné z nejnáročnějších vlád online strategie webgame. Samotná robokracie (ve zkratce robo) byla poprvé zavedena v 5. věku. Což už je pěkně dávno. Za tuto dobu prošla mnoha změnami. Aktuální výhody/nevýhody uvádí následující řádky.

UTOPIE

Utopie je vláda, která se velmi hodí na farmaření.

Její produkce všeho je obrovská a díky tomu můžete zabojovat o top umístění v žebříčku dle prestiže. Jistou nevýhodou je síla útoku, která znesnadňuje útočení.

Utopie patří spolu s Robokracií k jediným vládám ve světě webgame, které nemůžete vynaleznout hned na začátku věku. Proto musíte využít výhod jiných vlád, se kterými se na utopii připravíte. Mezi nejrozšířenější strategie patří anarchie na utopii a funda na utopii.

Válečně zaměřená Republika pouze na továrny až do konce věku

Republika patří díky velké produkci továren k vládám, se kterými lze dosáhnout vysoké hodnosti. Menší nevýhodou je slabší bonus, který ze začátku věku dělá starosti nejednomu hráči. V článku se dozvíte, jaké existují způsoby rozehrání republiky, které budovy, technologie a pokroky jsou důležité a zda je lepší hrát ve velké alianci nebo v menší či být bezalianční.

KOMUNISMUS

Pro nezkušené hráče je hraní s touto vládou obtížné, jelikož bez důležitých věcí jako jsou např. pokroky cenzura, bezpečnostní senzory se stává v očích nepřítelů bezbrannou zemí. Naopak v rukou zkušeného hráče dokáže zvítězit bez konkurence, toto je však velmi obtížné, ale ne nemožné.

DIKTATURA

Jedna z nejlepších vlád na válčení a to hlavně díky až 3 spojencům do útoku.

Vyniká hlavně v dobyvačných, loupeživých a vyhlazovacích akcích. Díky tomu nemá problém získávat území.

Bývá oporou velkých aliancí, ale též při hře pro farmu. V kombinaci s Fundamentalismem se stává v očích farmářů nejnenáviděnější zemí.

Nevýhodou je ekonomika země, která ke konci věku zaostává.

FEUDALISMUS

Vláda zaměřena na produkci z více budov naráz. Není vhodná ve specializaci na jedno odvětví, díky tomu je v některých případech neefektivní.

Někteří hráči tvrdí, že není vhodná pro nováčky, jiní zase naopak, že ano. Jisté je, že v rukách zkušeného hráče se s touto vládou dá umístit na velmi slušném místě v žebříčku (dle prestiže).

Pro ostatní hráče zde uvedu pár rad, bez kterých by se neměli pouštět do této bezesporu zajímavé vlády.

ANARCHIE

Každý hráč se s touto vládou setká hned na začátku věku.

Pro většinu z nás je vhodná pouze na prvních 100 až 200 kol a to díky bonusu na prozkoumávání území a nižší spotřebě energie budovami.

Bohužel nízká vojenská produkce a síla armády v útoku je hlavním důvodem k revoluci na jiné, mnohem výhodnější zřízení. V některých situacích je naopak velmi výhodná a to hlavně u těchto strategií: bez-alianční anarchie, anarchie s revolucí na utopii.

Ortodoxní funda na vojáky, útočný po celý věk

Rozjezd je klasický na vojáky, ze začátku je dobré obětovat při ceně vojáků nad 110 část produkce na agenty a prodávat drogy za slušné zisky 300k za operaci.

Válečný feudalismus s revolucí na robokracii

Taktik feud->robo je na různých stránkách plno, ale všechny taktiky ubourávají hlínu, já dělám revoluce i na 12000 km², lépe se zvednete, máte lepší cíle a také se dobře udržíte nahoře.