MINIZEMĚ
Strategie, která dříve byla velmi oblíbená. Bohužel se stala v některých očích velmi zákeřná a i proto byl změněn zisk $ z prodeje drog, jedné z velmi silných vlastností.
Prvních 100 kol.
- Prodáte 200 vojáku 2000 energie a 100 bunkrů na domácím trhu. Tanky a jídlo si necháte.
- Nastavíte produkci v laboratořích 100% na rychlost stavby.
- Nastavíte továrny 100% na tanky.
- Postavíte 5-ti kola-mi laboratoře.
- Pak po jednom kole kolonizujete a hned zastavujete kasárnami. Během odehrávání prodávejte vojáky (mě to vyšlo přesně na 4138 prodaných vojáků), aby jste měli finance na stavbu kasáren. Až vám klesne jídlo pod 1000 tak postavte 10 farem ke konci odehrávání to bude s jídlem o chlup tak podle toho postavte farmy mě to vyšlo akorát na 10.
- Po stém kole udělejte revoluci na diktaturu.
Dalších 200 kol.
V tomto návodu se budu snažit popsat, jak vynalézt pokroky ANTIOSN, Fašismus, Vojenský stát a nanotechnologie v příštích 200 kolech.
Nejdříve si nastavím produkci v laboratořích 100% na automatizaci továren, pak je naším cílem nabrat co nejvíc území (doporučuji odehrávat 140 kol najednou) a vyrobit co nejvíc vojáku. Mělo by se to dělat asi takhle:
Důležité je dobyvačnými útoky procházet, raději seberu 170 km² se 100% jistotou než 200 km² s 50%, je vhodné mít u sebe kalkulačku a počítat si jestli projdete nebo ne. Všechno získané území zastavte kasárnami až tak do výroby cca 850-950 vojáku za kolo. Poté už postupně stavějte továrny, při odehrávání by jste měli dát ANTIOSN a fašismus, až vynaleznete fašismus, tak je dobré ještě třeba od-dotovat několik kol zkušeností armády, aby jste nabrali vojáky zpátky. Po odehrání 140-ti kol šetříte na dalších 140 kol, určitě Vám někdo dobyvačnými útoky ubere území. S tím musíme počítat.
Další odehrání 60-ti kol by mělo být úplně stejné, takže získat co nejvíce území a zastavět kasárnami, aby jste na 100% dali voj. stát do 300 odehraných kol a měly by jste vynaleznout i nanotechnologie pokud ne, tak prodat trochu vojáků a dokoupit technologie. Po vynalezeni voj. státu znovu od-dotovat par kol zkušeností armády, aby jste si vojáky doplnili.
300 a více kol.
Stručné nastínění jak postupovat při odehrávání kol 300+.
Dalším krokem je se připravit na přestavbu země, až klesne cena pokroku produkce mechů na 5,6k sily zbrani, začněte přestavovat z kasáren na továrny, místo do-připravováni + nastavíte laboratoře na produkci sily zbraní + začnete hledat cíle na kradení technologií a loupeživé útoky.
Důležité je mít dostatek kol na mechová-ní, až klesne cena pokroku produkce mechů. Protože útočení partyzánským útokem je na kola dost náročná záležitost, proto doporučuji nakoupit nějaké tanky a území nabrat max. do 4999 km² Také je důležité mít přestavěno a mít připravené technologie jak sily zbraní na vynalezeni pokroku produkce mechů, tak by bylo dobré mít technologie automatizace továren na zefektivnění produkce továren + si začnete budovat silnou rozvědku. V případě pokud nenarazíte na hráče, kterému budete krást technologie zemědělství, tak vynalezněte pokroky geneticky modifikované rostliny a lidský genom až cena technologií zemědělství bude přívětivá.
Co bude probíhat v následujících dnech.
Hlavním cílem je expit generály a přestavět zem na továrny + si vytvářet bonus síly armády a pořídit si silnou rozvědku.
Určitě bych začal expit ekonomické generály na začátku, je to kvůli tomu, že obránce ještě nemá silné bonusy armády, takže ztráty jsou fakt minimální, když si cíl od-připravíte.
Jak už jsem psal, místo do-připravování armády přestavujte kasárny na továrny a to postupné, žádný hromadný bourání, ale pěkně si to spočítáte přesně na stavbu, aby jste z kasáren vyrobili co nejvíc vojáku a ty pak prodávali a získávali tak peníze na stavbu. Při do-připravování stavbou se do-připravte na 97% a pak jedním kolem do-připravte armádu, to je přesně 3% a pak zase zaútočte nočním tažením a zbourejte a přestavte území.
Po vynalezení vojenských pokroků již území nenabírejte. Pro zkušenější doporučuji začínat na 2999 km² pro méně zkušené hráče na 3999 km². Postupem času území zvedneme až na 7999 km² to je ke konci věku, kdy již je těžké dosáhnout na vysoké farmy co jsou nad 2M prestiže.
Drogování
- 3x prestižnější než vy
- demokracie, republiky, anarchie, utopie s pokrokem pacifismus, fundamentalisty bez kartičky R, vhodné pokud jsou on-line a je poznat, že odehrávají
- před prodejem infiltrovat a zjistit spokojenost
- drogovat pouze na jednoduchou operaci a na začátku odehrávání + si nechejte pár operací na sabotáže
Typy na loupeživé útoky
- technokracie, demokracie, utopie, malá prestiž, nízká hodnost, bez války, kontrolovat konflikty podle nich poznáte i bez infiltrace, když najdete zem bez armády, posílejte 1k vojáků, neplatí pokud zem je anarchie
- nalezenou zem si pak uložte do zápisníku nebo kamarádů, aby jste mohli rychle kontrolovat jejich odehráváni
Připravení cílů pro diktatury (mechaře)
Pokud má cíl silnou rozvědku, že Vám nejdou prodat drogy ani demoralizovat, tak nejdřív musíte použít partyzánské útoky a pak sundat spokojenost dále sabotáže mechů podle pravidel war, při partyzán-ování se muže stát, že půjdete do cíle, ze kterého nebudete mít expy, proto pak partyzánujte jen s částí armády a to bez do-připravení.
Založit alianční banku (u Gold aliancí)
Odvod do banky nastavit na 1% potom co diktatury dají mechy, vedeni pak rozešlou peníze těm co měli smůlu na OPky a je potřeba, aby odehráli.
Peníze na účtě
Držte si peníze na účtě, ať nemusíte před odehráváním drogovat, dost to ulehčí práci a neztrácíte expy.
Bible pro minidikty:
- všichni Rko (silnou rozvědku), dále karty raket B, N, EMP
- hlavně mít Ztko (zkušenou armádu) – odstrašující případ
- berte plazmy, pokud nebudou a budou cyborgové tak berte cyborgy
- co nejrychleji naexpit na 8ičku nácka-stratéga
- obraného generála bych nedělal, je zbytečný do vás stejně nikdo nepůjde
- ex-pit ekonomické generály podle vlastního uvážení, podle mě je nej. kombinace 1. špion-populista a 2. ekonom-zbrojař
- Budovy: tolik laboratoří, aby vám to pokrylo výdaje za Fašismus, 4% zábavný centra, 20% voj.základny, zbytek do továren
- TECHNOLOGIE: tolik laboratoří, aby anulovaly fašismus nebo se to hraje bez nich a technologie automatizace dokupujeme
- Automatizace: tak 5% pod maximem
- Síla zbraní: co nejvíc, jelikož až přijdou plazmy budou se hodit
- Cena na dom. trhu: 2% pod maximem pro 2999 km² to dělá 10 000 technologií, pomůžou při skupování agentů a techniky
- Vývoj raket: 0,2% pod maximem hlavně udělat rakety na kartičky, potom vyrábět konvenční, jelikož mini mají málo tanku tak se od-připravování konvenčními raketami hodí
- Protiraketová obrana: 5% pod maximem po postavení družice samozřejmě
- Síla rozvědky: 5% pod maximem pro 2999 km² to děla 30 000 technologií
- Výzkum vesmíru: co nejvíc, stíhají se 3 Ufa za věk se štěstím
- hlavně skupovat domácí trh vždy, když je naplněn na 100% pak je cena nejnižší, když máte dostatek technologií cena na dom. trhu (cca 288$ za 1 mech)
- je dobré držet peníze na účtě, při dobrých cenách skupovat jídlo a energii na světovém trhu
- drogovat se nevyplácí (při nízké rozloze), spíše hledejte cíle na loupe-žáky či kradení technologií rozvědkou
- cíle které najdete si zaevidujte do zápisníku nebo kamarádů ať nemusíte klikat na hledání země, jestli už odehrál a určitě je dejte na domlouvací fórum, hrajeme za alianci
- stavební firmy nejsou potřeba, ten kdo si troufne dát robokracii, tak si je samozřejmě nechá
- všechny spojky a parťáky mezi sebou v alianci
Potřebné pokroky:
Produkce mechů (T)
Členství v AntiOSN (S)
Nanotechnologie (K)
Geneticky modifikované rostliny (T)
Jaderné elektrárny (K)
Lidský genom (T)
Tajemství mozku (T)
Mafie (S)
Fašismus (S)
Vojenský stát (S)
Cenzura (S) ( po domluvě s vedením)
Androidi(K) (když je možnost tak dejte před robokracií, většina lidi je dá, ale po, když jsou levné technologie)
Vojenská akademie (K) (jen jestli je potřeba)
Nukleární zbraně (K)
Družice (K)
Důležité nezapomenout:
- rušit půdu a nepotřebné budovy po loupeživém útoku
- skupovat trh při 100% zaplněnosti podle uvážení
- držet technologie pod maximy uvedených výše
- prodávat hospodářské technologie po loupeživém útoku, aby je nebrala fašistická vláda
- pokud chcete dát robokracii, tak je podle uvážení schovávat technologie na světový trh a 25 dne si je vzít zpět z trhu a udělat revoluci
Článek vytvořil profesor jedi malec (#51530).
Upravený hráčem Chica (#107648).
Komentáře
Mini 30.9.2010
jezdil sem mini země nějakou dobu a nechapu proč mám držet nějaký továrny když dokážu nakrást 75M na odehrávku a pak dokoupit co potřebuju.
Jedi malec 18.10.2010
a co by jsi misto toho chtel drzet??:D:D na 3999km se ti poradi delat 400+mechu za kolo coz neni az tak spatna vyroba…
pifko 28.1.2011
ještě bych v\píchnul jako 1. věc po revo si dát 3. útočný spojko, myslim, že to v článku neni zmíněno
lowkey 29.11.2012
podle me je vubec blbost hrat mini v alianci, protoze to pravy poteseni z mastnejch loupaku ti muzou poskytnout jen bezali zeme. nemas sice takovy zisky jako ve war, nejses ale ani zadnou valkou omezenej. nasekas si loupaku za odehravku kolik chces. kdyz jeste fungoval fasismus s dobyvatelem i mimo war, byla na to dikta uplne imba. ted je to lepsi jet za fundu. drogy jsem vubec nepouzival, ta operace pro me mela vetsi cenu, kdyz jsem ji pouzil na inf, abych vedel komu loupnu
Jedi malec 9.1.2013
Teď je rozhodně lepší jet minizemi s fundou. V alianci se minizemě hodí když chceš někoho krýt. Zároveň alianci pomáháš rozvědkou (posíláš jim tipy na kradení techů rozvědkou. Teď když WG hraje o hodně méně lidí se ty drogy vyplatí. Na land farmu už jen tak nenarazíš.