Mimozemská civilizace UFO

Ve světě webgame existuje šance se setkat s mimozemskou civilizací. Jedno je jisté, každý by je rád potkal, avšak ne vždy to vyjde. Nabídka se samozřejmě liší podle toho, jak moc se snažíme je kontaktovat.

Mimozemskou civilizaci naleznete v hlavním menu Technologie a poté pod odkazem (v horním menu)Mimozemské civilizace. Na začátku věku tam naleznete toto: Máme prozkoumáno 0% vesmíru, který pozemskými technologiemi můžeme prozkoumat. Máme 0% šanci na objevení mimozemské civilizace každých odehraných 96 kol, další možnost je za 480 kol. Prozkoumanost a šance je rovna nule, protože jste prozatím neodehráli žádné kolo. S postupem času tato čísla porostou.

Jak zvýšit šanci na objevení UFA?

  • technologiemi – výzkumu vesmíru (2-12 ks na 1 km2 Záleží jak moc se snažíte. Pamatujte, že příliš mnoho technologií nepřímo snižuje vojenskou sílu země!)
  • budovami –  vojenskými základnami (12 – 18% z rozlohy země)
  • pokrokem – měsíční základna
  • vládou – fundamentalismem

Větší šanci budete mít při dlouhodobém vlastnění technologií a voj. základen!

Příchod mimozemšťanů, prozkoumávání vesmíru

  • První UFO může přijít až v 480 odehraném kole, poté může přijít vždy po odehrání 96 kol (480, 576, 672, … až 3936).
  • Pokud jste již ufo nalezli a dary se Vám nehodí, odmítněte je. V opačném případě pokud je naleznete znovu – systém je automaticky odmítne.
  • V případě, že si vyberete některý z darů/pokroků klesne prozkoumanost vesmíru o 30% (pokud odmítnete, prozkoumanost neklesne).
  • Mimozemské pokroky mohou přijít až od 30% prozkoumanosti.
  • Při prozkoumanosti nad 50% bude v nabídce vždy min. 1 pokrok.
  • Počet nabídek je ovlivněn prozkoumaností vesmíru.

30 % prozkoumanosti = 3 nabídky 40 % prozkoumanosti = 4 nabídky 50 % prozkoumanosti = 5 nabídek 60 % prozkoumanosti = 6 nabídek 70 % prozkoumanosti = 7 nabídek 80 % prozkoumanosti = 8 nabídek

Nabídky

  • Nové nápady a patenty na nové zboží, za které dostanete 50 000 000$.

Velmi pomůže při vynalézání pokroků. Díky těmto financím si zem velmi dobře připravíte. Hodí se vzít pokud nehledáte MP a chcete co nejdříve vynalézt důležité pokroky (Mrakodrap, Družice…).Můžete si nabídku ponechat a vzít ji až na konci věku (kvůli zvýšení prestiže).

  • Všechny technologické pokroky (T), nanotechnologie (K), opevněné vojenské základny (K), Družice (K) a 10 000 technologií od každého druhu.

Nabídka je výhodná hlavně na začátku věku.

  • 150 000 technologií výzkum vesmíru
  • 140 000 technologií síla zbraní

Technologie je vhodné vzít pokud jejich cena na světovém trhu je vyšší než 500$. Samozřejmě jejich prodejem můžete vydělat, ale je zde nebezpečí loupeživých útoků!

  • 10 nukleárních raket

Ničí území. Držení odstrašuje protihráče (pozor na jejich zničení rozvědkou!).

  • Mimozemský superpočítač (M) – Navíc +15% k maximálnímu efektu hospodářských technologií a +15% k produkci technologií

Citelně zvýší produkci (bohužel nemá vliv na produkci vojáků z kasáren), jednotek (surovin) závislých na hospodářských technologiích a také produkci z laboratoří! Farmáři jsou vždy za tento pokrok velmi šťastní. Není vhodný pokud produkujete pouze vojáky (hlavně u fundamentalismu). Výhodnější jsou cyborgové.

  • Výroba bojových cyborgů (M) – Každé kolo se přemění 500 vojáků a 500 MWh energie na 500 mechů. Produkce cyborgů je zastavena, pokud máte v zemi méně než 5000 vojáků a 5000 energie.

Pokrok vhodný hlavně pro fundamentalismus. Nemusíte se moc starat o dokupování mechů.

  • Plazmové zbraně (M) – Maximální efekt síly zbraní se zvýší ze 140% na 150%. Zároveň získáte +25% efekt vojenských základen za sílu zbraní. Provoz jednotek spotřebovává hodně energie (na 1M prestiže v armádě např. 2000MWh/kolo)

PZ jsou nutností pro robokracii (kvůli absenci útočných generálů). Jelikož zvyšují bonus k síle armády, hodí se někomu, kdo hraje na hodnost (nejlépe, když přijdou co nejdříve). Pro farmáře jsou spíše na škodu (nevadí, když přijdou později). Farmář hlavně potřebuje šetřit náklady na provoz země a to právě s větší spotřebou energie nejde dohromady. Jakmile hráč maximálně zvýšil svou prestiž, pak může v klidu tento pokrok vzít.

  • Chytré miny (M) – Zvýší ztráty nepřátelských útočících tanků, mechů a vojáků v obraně o 25%.

Mají za úkol odradit protihráče od útoků na Vaši zem. Někteří dají útok, zjistí že je máte a další už neudělají. Samozřejmě pokud mají citelné ztráty = malý bonus síly armády oproti Vám. Najdou se však i výjimky a to pokud Vás přišel někdo vyloženě sundat.

  • Odmítnutí civilizace

Tuto možnost využijete, když dar nesplňuje Vaše očekávání.